خرید انلاین و راحت شارژ ایرانسل

ایرانسلییییییییییییییی

خرید انلاین و راحت شارژ ایرانسل

ایرانسلییییییییییییییی

ایرانسل در هر ساعت کنار شماست

ایر سیم کارت هدیه ایرانسل


 

 طرح سیم کارت هدیه ایرانسل ...  از ١ تا ٢٠ فروردین ٨9  !

 


به مناسبت آغاز سال نو و عید نوروز، مشترکین می توانند  از تاریخ ١ تا ٢٠ فروردین ماه  ٨٨ ، با خرید هر سیم کارت دائمی یا اعتباری، یک سیم کارت انسل
           ٣. برقراری نخستین تماس           ٤. ارسال پیام کوتاه بدون متن به ٢١١٢ و بعد ٢١١٥

 


برای اینکه حائز شرایط دریافت سیم کارت هدیه شوید، کافیست در فاصله  ١ تا ٢٠ فروردین ماه  ٨٨ پس از تکـمیل ثبت نام و ارسـال مـدارک (کپی شناسنامه یا کارت ملی) به ایرانسل نخستین تماس را از سیم کارت خریداری شـده برقرار نمـایید. همچـنین می بایست در همین فاصـله ، درصورتی که کد پستی صـحیح بود، برای تأیید آن، یک پیام کوتاه بدون متن از خط خود به  ٢١١٥ بفرستید؛ به این شکل، کد پستی محلی را که باید سیم کارت هدیه به آن ارسال شود، به ما اعلام می کنید. اگر کد دریافتی صحیح نبود، سریعاً به محل خریداری سیم کارتتان مراجعه کرده وابتدا یک پیام کوتاه بدون متن از خط ایرانسل خود به ٢١١٢ بفرستید. به این ترتیب، کد پستی ای که در سیستم ایرانسل برای پرونده شما ثبت شده است، برایتان از طریق پیام کوتاه ارسال می شود. این کد را حتماً کنترل کنید تا با کد پستی ١٠ رقمی که در قبوض تلف
در صورتی که حداکثر تا ٣٠ روز پس از ثبت نام سیم کارت خریداری شده، نخستین تماس را از سیم کارت هدیه برقرار ننمایید، این سیم کارت باطل می شود!


سیم کارت هدیه دارای  ٢ هزار ریال اعتبار ن، آب، برق یا گاز درج می شود، یکسان باشد، زیرا این کد نشان دهنده آدرس محـلی است که سیم کارت هدیه به آن ارسال خواهـد شـد. بنابراین کاملاً رایگان بوده و جهت دریافت آن نیازی به پرداخت هیچ مبلغ اضافی نیست.


توجه فرمایید ارائه نشانی دقیق و کد پستی ١٠ رقمی صحیح
توجه داشته باشید که ارائه کپی شناسنامه و یا کارت ملی (با درج شماره ایرانسل روی آن) به مسئول اداره پست، در زمان تحویل گرفتن سیم کارت هدیه الزامی است.


سیم کارت هدیه

ملی) با درج شماره همراه ایرانسل روی آن جهت تکمیل ثبت نام، الزامی است.


توجه فرمایید چسباندن برچسب سیم کارت (موجود در بسته راه اندازی سیم کارت های ایرانسل) بر روی کپی مدرک شناسایی و همچنین در محل تعیین شده روی فرم ثبت نام (محل الصاق (که در قبوض تلفن ثابت، آب، برق یا گاز ثبت می شود) الزامی است؛ چرا که سیم کارت های هدیه، تنها از طریق پست، مطابق کد پستی ارائه شده از سوی مشترک، به نشانی محل سکونت وی ارسال می گردد.


توجه فرمایید ارائه کپی مدرک شناسایی معتبر (شناسنام
پس از انجام مراحل تأیید کد پستی، سیم کارت هدیه به نشانی مـربوط به آن کد ارسـال می گردد. درصـورتی که پس از ٢ بار مراجعـه مسئول اداره پست برای تحویل سیم کارت هدیه، در مـحل حضور نداشته باشید، سـیم کارت هدیه شـما به مناطق پـست (در تهران) و یا دفتر مرکـزی پسـت (در شهرستانها) ارجاع داده می شود. در این حالت نیز مالک سیم کارت می بایست تا پیش از پایان مهلت ٣٠ روزه از زمان تکمیل ثبت نام با اصل مدرک شناسایی معتبر برای دریافت سیم کارت مراجعه کرده و پس از دریافت سیم کارت آن را فعال نماید. درغیراین صورت، سیم کارت هدیه باطل می شود.

 

سیم کارت هدیه به صورت خودکار در سیستم ایرانسل، عیناً با مشخصات ه یا کارت کارت هایی که هر فرد می تواند خریداری نماید، وجود ندارد ولی توجه داشته باشید، به علت محدودیت تعداد کل سیم کارت های هدیه، در صورت خریداری بیش از ٥ سیم کارت نیز نهایتاً ٥ سیم کارت هدیه برای هر فرد ارسال می شود.


 کد پستی را تصحیح و مراحل ذکر شده را دوباره تکرار کنید.

 

اولیه (شامل ٣٪ مالیات بر ارزش افزوده) است.

برچسب) موجب تسریع در تکمیل ثبت نام شما می شود.

هنگام دریافت سیم کارت هدیه، ارائه اصل مدرک شناسایی معتبر مالک سیم کارت الزامی است.

ارائه شده به هنگام ثبت نام اولیه، به نام مالک آن سیم کارت ثبت  می گردد. بنابراین، نیازی به مراجعه مجدد برای ثبت نام سیم کارت هدیه وجود ندارد.


محدودیتی در تعداد سیم

مشترکین باید حتماً پس از تکمیل ثبت نام و ارسال مدارک به ا به شخص دیگری هستید، باید با مراجعه به یکی از نمایندگی های مجاز ایرانسل مراحل انتقال مالکیت سیم کارت هدیه خود را به خریدار انجام دهید. برای انتقال مالکیت حضور هر دو فرد با همراه داشتن اصل و کپی شناسنامه یا کارت ملی و قاب سیم کارت هدیه یرانسل، از فعال سازی سیم کارت اطمینان حاصل کنند. در صورت عدم انجام تمامی مراحل سیم کارت هدیه به شما تعلق نخواهد گرفت.


در صورتی که مایل به واگذاری سیم کارت هدیه خود الزامی است. انتقال مالکیت سیم کارت به شرح فوق برای هر دو طرف رایگان است.

خرید اینترنتی کارت شارژ ایرانسل / فروش آنلاین کارت شارژ ایرانسل

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد